رفتن به محتوای اصلی رفتن به جستجو

قوانین و مقررات

۱- روش خرید نرم افزارهای موجود

نرم افزارهای شرکت جمع نما در سایت این شرکت معرفی شده‌اند. همچنین، کلیپ‌های تصویری آموزشی برای این نرم افزارها از طریق سایت در دسترسند. در این کلیپ‌ها هدف کلی، ورودی‌ها و خروجی‌ها، روش نصب و استفاده از نرم افزارها به صورت گام به گام توضیح داده شده و مثال نمونه‌ای در آنها ارائه و حل شده است. مشتریان می‌توانند پیش از خرید، این کلیپ‌ها را مشاهده کنند و اگر پرسش یا نکته مبهمی برایشان پیش آمد، جهت رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرند و پس از اطمینان از کارآمدی برنامه‌ها اقدام به خرید کنند. پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت یا واریز به حساب شرکت انجام می‌گیرد. پس از خرید، بسته‌ای شامل لوح فشرده حاوی فایل اجرایی نصب نرم افزار و کلیپ‌های آموزش روش نصب و استفاده از آن، قفل سخت افزاری و کاتالوگ شرکت به نشانی مشتری ارسال می‌گردد.

۲- روش سفارش نرم افزار جدید

در صورتی که مشتری بخواهد بخش‌های جدیدی به نرم افزارهای موجود شرکت اضافه شود یا نرم افزار جدیدی به طور اختصاصی برایش نوشته شود، می‌تواند درخواست خود را با ذکر جزییات و محدوده کاربرد نرم افزار مورد نظر از طریق روش‌های ارتباطی ارائه شده در سایت مطرح کند. شرکت جمع نما این درخواست‌ها را بررسی می‌کند و هزینه انجام آنها را به مشتری اعلام می‌نماید. پس از دستیابی به توافق و واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت، شرکت تهیه نرم افزار مورد نظر را آغاز می‌کند.

۳- شرایط انصراف از خرید

با توجه به توضیحات ارائه شده در بند اول، توجیه چندانی برای انصراف از خرید باقی نمی‌ماند. با این وجود، انصراف مشتری از خرید نرم افزار تحت شرایط خاصی امکان پذیر است. در مورد ویرایش‌های محدود، پیش از ۲۰ بار اجرای برنامه و در مورد ویرایش‌های نامحدود، پیش از گذشت یک هفته از زمان خریذ محصول، امکان انصراف مشتری وجود دارد. در این صورت، مشتری باید قفل سخت افزاری ارائه شده را به شرکت بازگرداند. شرکت با بررسی وضعیت خرید مشتری، در صورت احراز شرایط پیش گفته، پس از کسر هزینه مربوط به استفاده مشتری از نرم افزار به تناسب تعداد دفعات اجرا و هزینه‌های جانبی از قبیل پست، باقیمانده وجه پرداختی مشتری را به او باز می‌گرداند.

۴- امکان تعویض قفل سخت افزاری معیوب

قفل‌های سخت افزاری پیش از ارائه به مشتریان آزمایش می‌شوند تا از کارکرد صحیح آنها اطمینان حاصل شود. با این وجود، در صورت بروز مشکل هنگام استفاده از این قفل‌ها مشتری قفل معیوب را به شرکت باز می‌گرداند. پس از بررسی این قفل، در صورتی که مشکل از قفل باشد، شرکت قفل دیگری برای مشتری ارسال خواهد کرد.

در پایان، لازم به یادآوری است که مشتریان باید پیش از اقدام به خرید، قوانین و مقررات فوق را مطالعه کنند. نفس خرید از شرکت، به منزله پذیرش این قوانین خواهد بود.